ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΑΖΑΡΟ

Παραμονή του Αγίου Λαζάρου κάναμε την πρώτη εκδρομή μας
για το 2012.

Κάθε χρόνο η Ενορία των Αγίων Θεοπατόρων Ιωακείμ και Άννης,διοργανώνει την εκδρομή αυτή με μεγάλη επιτυχία,μια και οι περισσότεροι κάτοικοι των Ανθοκήπων κατάγονται από τα μέρη αυτά του Λαγκαδά.

Ετσι την Παρασκευή 6 Απριλίου αναχώρησε το λεωφορείο μας μπροστά από την εκκλησιά μας με προορισμό το προσκύνημα του Αγίου Λαζάρου στον Ευαγγελισμό του Λαγκαδά και γύρω στις 3.30 μ.μ είχαμε φθάσει στην πλατεία του χωριού και ανηφορίσαμε προς την εκκλησία του Αγίου Λάζαρου.

Η ημέρα ήταν υπέροχη,ανοιξιάτικη και καθαρή,ο ήλιος ήταν ζεστός και μας αποζημίωσε για τον ατελείωτο χειμώνα που περάσαμε αυτήν την τόσο δύσκολη χρονιά.

Ήμασταν από τα πρώτα λεωφορεία που φθάσαμε,έτσι είχαμε χρόνο να προσκυνήσουμε με την ησυχία μας,να κεραστούμε την παραδοσιακή φασολάδα και κατόπιν να περιηγηθούμε μέσα στα στενά σοκάκια του χωριού όπου είχαν στήσει τις τέντες τους και πουλούσαν την πραμάτεια τους διάφοροι έμποροι και κατασκευαστές.Χτύπησε η καμπάνα γύρω στις 6.00 μ.μ και μαζευτήκαμε στην εκκλησία,που πλέον ήταν κατάμεστη για τον Αρχιερατικό Πανηγυρικό Εσπερινό.

Υποδεχθήκαμε τον Επίσκοπο Λαγκαδά κ.κ Ιωάννη,στο προαύλιο του ναού,πήραμε την ευχή του,προσκυνήσαμε τα Άγια Λείψανα και αμέσως άρχισε ο Εσπερινός.

Αργότερα έγινε η αρτοκλασία έξω στον προαύλιο χώρο του μικρού ναού,χοροστατούντος του Μητροπολίτου Λαγκαδά και στο τέλος κήρυξε τον Θείο Λόγο στους πιστούς που είχαν κατακλύσει όλον τον εξωτερικό χώρο.
       Όμως είχε έρθει η ώρα της επιστροφής και έτσι πριν το "Δι' ευχών" κατηφορίσαμε για να βρούμε το λεωφορείο του κου Δημήτρη που για ακόμα μία φορά μας το παραχώρησε εντελώς δωρεάν  για την εκδρομή μας αυτή στον Άγιο Λάζαρο,όπως κάνει κάθε χρόνο.

Η επιστροφή μας ήταν ήσυχη αφού είχαμε καταναλώσει όλη την δύναμη μας στα ψώνια και στις βόλτες στα σοκάκια του χωριού,η διάθεση μας όμως πάντοτε ήταν χαρούμενη και όμορφη.Ό  ιερέας μας,ο πατήρ Χρυσόστομος,που μας συνόδευσε και σ' αυτήν την εκδρομή μας ,με την βοήθεια των κυριών του Φιλοπτώχου Ταμείου μας,έκανε την κλήρωση της λαχειοφόρου αγορά μας και αφού οι τυχεροί της κληρωτίδας πήραν τα δώρα τους φθάσαμε και στον ναό μας,αποχαιρετιστήκαμε και υποσχεθήκαμε πως αυτό το προσκύνημα θα το κάνουμε κάθε χρόνο.

Ευχόμαστε να περάσατε καλά και να μας τιμήσετε με την παρουσία σας και στην επόμενη εκδρομή που σύντομα θα διοργανώσει η Ενορία μας.

Καλή Ανάσταση!!!

Ο Επίτροπος μας κος Χρήστος με την σύζυγο του κα Σοφία,πρώτη θέση στο λεωφορείο μας.

Ο οδηγός μας ο κος Δημήτρης καθώς μας πηγαίνει στον Αγιο Λάζαρο.
Η κα Δόμνα καθώς μοιράζει τους λαχνούς για την λαχειοφόρο αγορά μας.

Φίλος,συνεργάτης,ενορίτης,πάντα κοντά μας στις εκδρομές και στην μεταφορά των παιδιών της ποδοσφαιρικής ομάδας μας.

Δοκιμάσαμε την παραδοσιακή φασολάδα της Πανήγυρης.
Πριν τον Εσπερινό,απολαμβάνουμε τον καφέ μας σ' ένα καφενείο του χωριού.

Η κα Βαρβάρα μας δείχνει τα ψώνια της.
Το εκκλησάκι του Αγίου Λαζάρου.

Η κα Φωτεινή με την κα Χρυσάνθη.
Η Πόπη,εκλεκτό μέλος του ναού μας,από την Νικόπολη και η κα Σοφία.

Η κα Δόμνα με την κα Σουλτάνα μπροστάρηδες στον αγώνα  μας.
Ο ιερέας μας π.Χρυσόστομος,με τον Επίτροπο μας τον κο Χρήστο.

Η κα Βαρβάρα εξηγεί στον σύζυγο της κο Λευτέρη την χρησιμότητα των εργαλείων που του πήρε για να της φτιάχνει τον κήπο.

Ανάμεσα στις κυρίες μας ξεχωρίζει η κα Λεμονιά από τις εργατικές κατοικίες και αντιπρόεδρος της Δημοτικής κοινότητας Ευκαρπίας.
Άλλη μια όμορφη φωτογραφία από το παρεκκλήσι του Άγιου Λαζάρου.

Ο κόσμος συρρέει για να προσκυνήσει την εικόνα του Αγίου Λαζάρου.
Η κα Σοφία και ο κος Στέλιο,οι γονείς του πατρός Χρυσοστόμου.

Η κουρτίνα του Άγιου Λαζάρου με το θαύμα του.
Προσκύνησαμε το Ιερό Λείψανο και την εικόνα του Άγιου Λαζάρου.

Η Αρτοκλασία της Πανήγυρης έγινε στο προαύλιο του ναού.
Την Αρτοκλασία τέλεσε ο νέος Μητροπολίτης Λαγκαδά κ.κ Ιωάννης....

...που κήρυξε και τον Θείο Λόγο.