Η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ "ΧΟΡΕΙΑ" ΕΔΩ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΟΚΗΠΟΥΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ (...το Σάββατο 28 Ιουνίου 2026 !!!)

Η Ενορία μας βέβαια, το Σάββατο αυτό από το πρωΐ θα είναι στο προσκύνημα που κάνει σε 3 Μονές της Βεροίας, αλλά το βράδυ που θα γυρίσουμε...πρώτα και πάντα ο Θεός !!! θα είμαστε και εμείς όλοι εκεί για να τιμήσουμε την χαρά της γιορτής του Συλλόγου μας !!!

TAG