Η Ενορία μας βέβαια, το Σάββατο αυτό από το πρωΐ θα είναι στο προσκύνημα που κάνει σε 3 Μονές της Βεροίας, αλλά το βράδυ που θα γυρίσουμε...πρώτα και πάντα ο Θεός !!! θα είμαστε και εμείς όλοι εκεί για να τιμήσουμε την χαρά της γιορτής του Συλλόγου μας !!!
ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΑ ΝΑΟΥ
{"widgetType": "carousel grid","widgetLabel": "ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΑ ΒΙΝΤΕΟ","widgetColor": "#da1010","widgetCount": 4}





Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου