...& μέσα σ' αυτήν την μαρμάρινη Κρήνη, στον πρόναο, θα ρέει άφθονος καθ' όλην την διάρκεια του έτους ο Μικρός Αγιασμός της πρωτομηνιάς !!!

Επίσης έτοιμο και λειτουργικό είναι και το Προσκυνητάρι μας, μπαίνοντας στον κυρίως ναό αριστερά υπερυψωμένο
"Η Τρίχρονη Παναγία"...

...με την βοήθεια & την Χάρη του Θεού, καθημερινά λειτουργεί & το όμορφο Παρεκκλήσι του Τιμίου Προδρόμου...
...& τα έργα του ναού μας συνεχίζονται !!!
Ας ευχηθούμε...ας προσευχηθούμε καλύτερα !!! μέσα στο 2026 & 2027, να μπορέσουμε να επενδύσουμε και να μονώσουμε εξωτερικά τον Ιερό Ναό μας και να τοποθετηθεί η κεραμοσκεπή, έτσι ώστε και να ομορφύνει η εκκλησιά μας αλλά και να κάνουμε περισσότερη οικονομία στην θέρμανση & στην ψύξη !!!
Να 'στε όλοι ευλογημένοι &...
...Καλό & ευλογημένο...& δροσερό καλοκαίρι !!!















Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου