Γιορτάζει η "γιαγιά" της Ορθοδοξίας &...
...μαζί της γιορτάζει & η Ενορία μας !!!
Σας περιμένουμε όλους στις χαρές μας !!!
Αναρτήθηκε από
Ieros Naos Agiwn Theopatoron
11:03 π.μ.
0
Γιορτάζει η "γιαγιά" της Ορθοδοξίας &...
...μαζί της γιορτάζει & η Ενορία μας !!!

Η «Εφέστιος Εικόνα» του Ναού μας
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου