.jpg)
Το Συναξάρι του 2ου μήνα του θέρους !!!
Από σήμερα, Δευτέρα 22/6/2026, σύμφωνα με την επιστήμη της αστρονομίας...& όχι τις γελοιότητες της αστρολογίας !!! μπαίνουμε και επίσημα στο καλοκαίρι, αφού ο ήλιος εισέρχεται εις τον καρκίνο & άρχεται το θέρος, οπότε και ξεκινά το θερινό ηλιοστάσιο, δηλαδή η ημέρα ξεπερνά την νύχτα σε διάρκεια (...μπορείτε αν θέλετε με ένα κλικ εδώ να δείτε ολοκληρωμένο το σχετικό άρθρο μας με όλα τα επιστημονικά εκείνα στοιχεία της συμπεριφοράς των αστεριών στον ουρανό...που τόση σοφία δημιούργησε ο Θεός !!! αλλά και την άποψη μας για όλην αυτήν την παραφιλολογία περί της αστρολογίας, αλλά και των προβλέψεων κάποιων περίεργων αστρολόγων, που έχουν κατακλείσει τις τηλεοράσεις και το διαδίκτυο και θέλουν σώνει και καλά να μας πείσουν πως τα ζώδια και τα ουράνια σώματα είναι εκείνα που καθορίζουν την ζωή μας !!!)
Με αφορμή λοιπόν και το γεγονός αυτό, σήμερα από την ιστοσελίδα μας θα κάνουμε μια γρήγορη ανασκόπηση των γιορτών που έχουμε μπροστά μας, λίγο από τον Ιούνιο μήνα που μας απέμεινε και φυσικά ειδικότερα για τον μήνα Ιούλιο του 2026...τον μήνα της Αγίας Άννας μας...τον μήνα της Ενορίας μας !!!
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν το οδοιπορικό μας αυτό και ας θυμηθούμε τις μεγαλύτερες από τις γιορτές του Ιουνίου που έχει απομείνει και τρέχει μπροστά μας, αρχής γενομένης της εορτής του Γενεθλίου του Τιμίου Προδρόμου στις 24/6, οπότε και θα τον τιμήσουμε ιδιαίτερα εδώ στην Ενορία μας και μέσα στο όμορφο Παρεκκλήσι του που είναι αφιερωμένο στην Σύλληψη του (23/9) την παραμονή με τον Εσπερινό του πανηγυρικά και ανήμερα με τον Όρθρο και την Θεία Λειτουργία του. Κατόπιν, η Ενορία μας για το Σάββατο 27/6 έχει ετοιμάσει μια μονοήμερη εκδρομή σε 3 Μονές της Βεροίας, την Αγία Κυριακή, την Παναγία την Δοβρά και την Παναγία Σουμελά, σε μια όμορφη, προσκυνηματική εξόρμηση της. Μετά στις 28/6, φέτος ημέρα Κυριακή, Δ' του Ματθαίου, θα έχουμε την ανακομιδή ενός δίδυμου Αναργύρων ιατρών Αγίων της Ορθοδοξίας, του Κύρου και του Ιωάννη των αναργύρων, και την επομένη τελειώνει η νηστεία των Αποστόλων, που φέτος ξεκίνησε όπως αναφέραμε παραπάνω, την 8η Ιουνίου,
και στις 29/6, έχουμε την εορτή των Πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου, ενώ την μεθεπομένη, 30/6, είναι η εορτή της Συνάξεως των 12 Αποστόλων. Για να μπούμε κατόπιν στον μήνα Ιούλιο, τον μήνα της Αγίας Άννας μας, όπως και παραπάνω αναφέραμε, της "γιαγιάς" της Ορθοδοξίας, τον μήνα της Ενορίας μας, η οποία και πανηγυρίζει στην εορτή της Κοιμήσεως της Αγίας Άννας και έχει ετοιμάσει πολλές λατρευτικές αλλά και κοινωνικές εκδηλώσεις για να τιμήσει την μνήμη της. Τον μήνα Ιούλιο, τον 2ο μήνα του καλοκαιριού, με τις πολλές-πολλές εορτές του που η μια μετά την άλλη θα σκιαγραφίσουν και θα ομορφίνουν όλο το κατακαλόκαιρο μας, με αυτήν της 1ης του Ιούλη του 2026, εορτή ενός άλλου δίδυμου αναργύρων ιατρών, του Κοσμά και του Δαμιανού, και την επομένη 2/7 θα πανηγυρίσουμε την εορτή της Καταθέσεως της Τιμίας Εσθήτος της Παναγίας μας εν Βλαχέρναις, και λίγο αργότερα, Κυριακή Ε' του Ματθαίου, στις 5/6, θα εορτάσουμε τον Άγιο Αθανάσιο τον Αθωνίτη, και στις 7/7, την εορτή της Αγίας Κυριακής, ενώ ακολουθούν μετά οι εορτές της Αγίας Ευφημίας και Αγίας Όλγας στις 11/7, και μετά, στην Κυριακή ΣΤ' του Ματθαίου,
φέτος θα έχουμε και την εορτή του λαοφιλούς Αγίου Παϊσίου, του διορατικού, στις 12/7.Συνεχίζοντας μέσα στο Συναξάρι του Ιουλίου του 2026, θα βρούμε την επομένη, Δευτέρα 13/7, την εορτή της Συνάξεως του Αρχαγγέλου Γαβριήλ, μια γιορτή που χάνεται μέσα στα βάθη της ιστορίας, και την Τετάρτη 15/6 την εορτή των Αγίων, Κηρύκου και Ιουλίτης και την Παρασκευή 17/6 την εορτή της Αγίας Μαρίνας...
(...εδώ μια παρένθεση θα κάνουμε για να σας ενημερώσουμε...να σας θυμίσουμε !!! πως η Μικρά καλοκαιρινή Πανήγυρις μας, πάντα ξεκινά με την εκδρομή και το προσκύνημα μας, το οποίο φέτος θα πραγματοποιηθεί...πρώτα και πάντα ο Θεός !!!
το Σάββατο 18 Ιουλίου του 2026, οπότε και όλοι μας μαζί, ενορίτες και προσκυνητές, αλλά και πανηγυριστές, λίγο πριν την γιορτή της αγαπημένης Αγίας μας "Η Κοίμησις της Αγίας Άννης, θα πάμε να κάνουμε το τάμα μας και θα επισκεφθούμε με το καραβάκι μας που θα πάρουμε από την Ουρανούπολη, την Ιερά Σκήτη της Αγίας Άννας μας, στο Άγιον Όρος, ή την Νέα Σκήτη, αυτήν την χρονιά λίγο πριν την Μικράν Πανήγυριν μας για την Κοίμησιν της Αγίας Άννας (25/7)...και θα προσκυνήσουμε, όπως κάνουμε κάθε χρόνο, ή "το Αριστερό Πόδι της", το μεγάλο θησαύρισμα που βρίσκεται στο Κυριακό της Σκήτης της Αγίας Άννας, η άγιο λείψανο της από την Νέα Σκήτη δίπλα, το οποίο και θα μας φέρουν οι αγιαννανίτες πατέρες στο καράβι μας, για να τελέσουμε όλοι μαζί και τον καθιερωμένο αγιορείτικο Αγιασμό μας, ο οποίος και θα βρίσκεται καθ' όλην την διάρκεια της Μικρής μας Πανήγυρης στην ολοκαίνουργια μαρμάρινη Κρήνη μας, μπαίνοντας στον πρόναο της εκκλησιάς μας αριστερά, από όπου και μπορείτε να τον προμηθευτείτε !!!) ...μετά έχουμε στις 19/6, Κυριακή Ζ' την εορτή "των Αγίων και Θεοφόρων Πατέρων της Δ' Οικουμενικής Συνόδου", ενώ την επομένη, 20/7 είναι η εορτή του Προφήτη Ηλία, μετά στις 22/7 η εορτή των Αγίων, Μαρίας της Μαγδαληνής και Μαρκέλλας, και στις 23/7 η εορτή της Οσίας Πελαγία της εν Τήνω, και το βράδυ της ίδιας ημέρας θα τελέσουμε την πανηγυρική μας Αγρυπνία προς τιμήν της Αγίας Χριστίνης που εορτάζει στις 24/7, και το απόγευμα της ίδιας ημέρας, θα γίνει ο πανηγυρικός Εσπερινός και την επομένη, ανήμερα της εορτής, στις 25/7 θα εορτάσουμε την Κοίμηση της Αγίας Άννας μας, οπότε θα πανηγυρίσουμε στην Ενορία μας, των Αγίων Θεοπατόρων Ιωακείμ και Άννης, των Ανθοκήπων της Νέας Ευκαρπίας, πρώτα και πάντα ο Θεός !!!
(...ξεκινώντας την μικρή αυτή καλοκαιρινή πανήγυρη της Ενορία μας, όπως και παραπάνω αναφέραμε, στις 18/7 με την εκδρομή μας στο Άγιον Όρος, & κατόπιν στις 23/7 προς 24/7 με την Αγρυπνία μας...κάντε κλικ εδώ και δείτε την αφίσα της Αγρυπνίας μας και λεπτομέρειες από αυτήν !!! & το απόγευμα της 24ης, τον πανηγυρικό Εσπερινό μας και την Παράκληση των Αγίων Θεοπατόρων, αλλά και το πρωϊνό της 25ης Ιουλίου 2026, με την πανηγυρική Θεία Λειτουργία μας, και το απόγευμα με τον μεθέορτο Εσπερινό, το κτιτορικό μνημόσυνο και την Παράκληση στην Αγία Άννα μας. Σας περιμένουμε στην χαρά της γιορτής και της Πανήγυρης !!!)
Μετά ακολουθούν συνεχόμενα οι εορτές της Αγίας Παρασκευής, στις 26/7, του Αγίου Παντελεήμονος, στις 27/7, της Ειρήνης της Χρυσοβαλάντου, στις 28/7, για να έρθει η 30η του Ιούλη, και να κάνουμε τον Αγιασμό της πρωτομηνιάς και κατόπιν να μπούμε στην περίοδο του Δεκαπενταυγούστου, στον μήνα της Παναγίας μας, μια ξεχωριστή περίοδο που αξίζει ιδιαίτερα άρθρα και αναρτήσεις, που δεν θα λείψουν από την 1η έως και την 15η Αυγούστου ούτε φέτος από την ιστοσελίδα μας. Όπως αναφέραμε και στην αρχή του άρθρου μας αυτού, το καλοκαίρι δεν σταματά στον Ιούλιο, αλλά συνεχίζεται με τον 3ο & τελευταίο μήνα του, τον μήνα της Παναγίας μας και τον Δεκαπενταύγουστο...το Πάσχα του θέρους !!! για τον οποίο ξεχωριστή μνεία θα κάνουμε και πολλά θα έχουμε να πούμε τότε, με εκτενέστερες αναφορές στην Παναγία και Θεοτόκο, την κόρη των δικών μας Αγίων, των γονέων της, του Ιωακείμ και της Άννας, του παππού και της γιαγιάς του Χριστού μας και Εγγονού τους, αλλά και τα ήθη και τα έθιμα, αλλά και τις παραδόσεις, λαϊκές και εκκλησιαστικές, τα πανηγύρια του, και τόσα ακόμα !!!
Μέχρι τότε όμως...
Ευχόμαστε από καρδιάς,
καλόν μήνα Ιούνιο...όσον απομένει ακόμα !!!
...αλλά & καλό Ιούλιο που προσμένουμε πως & πως !!!
...& φυσικά καλό υπόλοιπο καλοκαιριού !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου