"Ο ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ" ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ!

Ο μικρός Παναγιώτης πρώτη φορά στο Άγιο Όρος!
   Ήταν Σάββατο, 13 Ιουλίου του 2019, την ημέρα που ο μικρός Παναγιώτης πήγε για πρώτη φορά στο Άγιο Όρος ή, για την ακρίβεια, ΓΥΡΩ από το Άγιο Όρος.

«Εκείνο το πρωί, που λέτε, ξυπνήσαμε νωρίς, όλη η ενορία ώστε 7:00 π.μ. να ξεκινούσαμε με το λεωφορείο. Κι έτσι έγινε!

Όλα όμορφα. Κάναμε την προσευχούλα μας με την ευλογία του πατρός Χρυσοστόμου, του παπά μας, και ξεκινήσαμε αυτό το ευλογημένο ταξίδι.
Μετά από πολύ δρόμο με το λεωφορείο, φτάσαμε στην Ουρανούπολη.

Εκεί για λίγο χαλαρώσαμε από την πολύ ώρα στο όχημα και έπειτα μπήκαμε στο καραβάκι μας στις 11:00 π.μ. «Καλυψώ» λεγόταν. Εκεί κάναμε τον σταυρό μας και ξεκινήσαμε για τον Περίπλου του Αγίου Όρους · τον γύρω δηλαδή του Αγίου Όρους με το καραβάκι.

Ταΐζαμε τους γλάρους, περνούσαμε πολλά μοναστήρια · εμένα το αγαπημένο μου ήταν η Σιμωνόπετρα. Δίπλα όμως από την Σιμωνόπετρα ήταν και η Σκητή της Αγίας Άννης. Εκεί είχε συνεννοηθεί ο παππούλης μας με τον Γέροντα για να μας φέρουν από τη Μόνη τους το Ιερό Λείψανο της Αγίας Άννης. Ήταν το αριστερό της πόδι! Λοιπόν, εκεί που ήμασταν στο καραβάκι, έρχεται κι ένα ακόμη καραβάκι, πιο μικρό, και έρχεται και δένεται με το δικό μας. Ήταν οι δύο γέροντες με το Ιερό Λείψανο.

Εκεί κάναμε, αλήθεια, αγιασμό επάνω στο καραβάκι μας! Στη συνέχεια, προσκυνήσαμε το Άγιο Λείψανο της Αγίας Άννης μας και ο ένας από τους γέροντες είχε φέρει μαζί του εργόχειρα από τη Μονή, οπότε πήγαμε και αγοράσαμε εργόχειρα για να βοηθήσουμε και το μοναστήρι.

Αφότου τελείωσε ο κόσμος που περίμενε στη σειρά για να προσκυνήσει το Άγιο Λείψανο, μάζεψαν οι δύο γέροντες τα πράγματά τους, τούς ευχαριστήσαμε, τούς χαιρετίσαμε με θερμές ευχές κι έπειτα φύγανε. Τότε κι εμείς αρχινίσαμε για το λιμάνι της Ουρανούπολης.
   Περάσαμε πάλι όλες τις Μονές που είχαμε δει και πριν κι φτάσαμε στην Ουρανούπολη. Εκεί, πήγαμε σε μία πολύ ωραία ταβέρνα και φάγαμε. Μας την είχε προτείνει ο πατήρ Χρυσόστομος. Εγώ και αρκετοί ακόμα πήραμε μπιφτέκι. Ήταν πολύ νόστιμο! Φάγαμε λοιπόν και φύγαμε!

Πήραμε τον δρόμο για την επιστροφή. Κάναμε όμως μία στάση στον Σταυρό Θεσσαλονίκης να πιούν οι μεγάλοι τον καφέ τους. Εγώ δεν πήρα κάτι. Αφού φύγαμε κι από εκεί, ξεκινήσαμε για τον τελικό προορισμό μας που ήταν η πλατεία των Αγίων Θεοπατόρων Ιωακείμ και Άννης, η ενορία μας. Φτάσαμε. Είπαμε το Δι’ ευχών και φύγαμε για τα σπίτια μας...

Μας ευλόγησε ο καλός Θεούλης να τα ζήσουμε αυτά και με καλό καιρό. Ήταν για εμένα μία αξέχαστη εμπειρία. Έτσι λοιπόν, θέλω να πω σε όλους τους αγαπητούς ενορίτες και αδελφούς μου, ένα μεγάλο ευχαριστώ για την όμορφη αυτή εκδρομή...
 ...και για όσους δεν ήρθαν...